به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: میزان فروش محصولات صنایع دستی در بازارچه های نوروزی و نمایشگاه ها براساس خوداظهاری هنرمندان به کارشناسان میراث فرهنگی اعلام و آنها .
– به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: میزان فروش محصولات صنایع دستی در بازارچه های نوروزی و نمایشگاه ها براساس خوداظهاری هنرمندان به کارشناسان میراث فرهنگی اعلام و آنها میزان فروش را در سامانه هایی که در وزارت میراث ایجاد شده است ثبت کردند.
فرزاد اوجانی افزود: بر همین اساس بیش از 540 میلیارد تومان از محصولات هنرمندان در ایام نوروز در 12 هزار غرفه در بازارچه های صنایع دستی به فروش رفت.
وی گفت: استان های خرسان رضوی و گیلان هر کدام با توجه به تعدد شهرستانی و اماکن میراث فرهنگی بیش از هزار غرفه صنایع دستی در بازارچه های نوروز برپا کردند و در صدر برتر رتبه بندی استان ها براساس تعداد غرفه های دایر شده قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی معاونت صنایع دستی گفت: نوع صنایع دستی به رشته های بومی هر استان مرتبط است و بازاچه های نوروزی در استان ها با نمایش و معرفی آثار صنایع دستی رایج هر ا
source