مراسم اهدای جوایز چالش نوآوری باز EMEA 2024 Shiseido Fibona
ShiseidoShiseido در حال تلاش برای اثبات مراقبت از آفتاب خود در آینده با استفاده از مولکول های استخراج شده از غشای سلولی باکتری ها برای فیلتر کردن اشعه های مضر خورشید است.
فرانسه مرکز نوآوری اروپایی Shiseido (EIC) مستقر در Ormes Cosmetic Valley است و بازوی EMEA برنامه نوآوری باز فیبونا این گروه را هماهنگ می کند.
در راستای تمرکز بر پایداری، EIC یک مسابقه سالانه برای استارت آپ های آگاه از محیط زیست برگزار می کند.
چالش امسال که حول مراقبت از آفتاب پایدار می چرخد، نوآوری ها در فیلترهای UV و مواد جدید را بررسی کرد. شرکت نوآور بیوتکنولوژی باکفارم برنده آن شد. این شرکت با محصولات مراقبت از پوست Gallinée برند پیشگام Shiseido Group روی اثبات مفهومی ایجاد فیلترهای خورشیدی با استفاده از مولکول های استخراج شده از غشای سلولی باکتری ها کار خواهد کرد.
دکتر ماری دراگو، مدیر ارشد خلاقیت در Gallinée در صحبت با من در مورد انتخاب، گفت که او و هیئت داوران به ویژه از تفکر خارج از جعبه Bacfarm در مورد استفاده از پدیده های طبیعی تحت تأثیر قرار گرفته اند.
او گفت: «آنها از طبیعت برای انجام کارهایی که قبلاً انجام می دهد استفاده می کنند. این فناوری سبز است، شما به کود نیاز ندارید، فقط آن را در آزمایشگاه پرورش می دهید. این اولین محافظ خورشیدی است که معدنی یا شیمیایی نیست، هیچ کس تا به حال موفق به انجام این کار نشده است.
او از ظرفیت خود برای فیلتر کردن پرتوهای مضر افزود: «باکتری ها حتی می توانند از تشعشعات در فضا زنده بمانند. "خیلی منطقی است."
طبق مطالعه Fortune Business Insights & WGSN، بازار جهانی مراقبت از آفتاب 7.9 میلیارد دلار رشد کرده است، در حالی که Mintel خاطرنشان می کند که "مصرف کنندگان محصولاتی را می خواهند که نه تنها عملکرد را ارائه دهند، بلکه مسئولیت زیست محیطی را نیز در اولویت قرار می دهند."
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributor با دنبال کردن نسخه ها در ژاپن، کره و چین، برنامه Fibona در EMEA راه اندازی شد. رقابت در سال 2023. با تمرکز بر شفافیت و قابلیت ردیابی، به طور مشترک توسط سازوکارهای بلاک چین Arianee و Provenance برنده شد.
کریستوف هاجور، معاون رئیس EIC و پایداری EMEA، می‌گوید: «در Shiseido، ما به نوآوری از طریق همکاری، هم با استفاده از تحقیق و توسعه از داخل، از طریق اکوسیستم خود و هم از خارج، اعتقاد داریم، و تخصص خود را با دانش خارجی بارور می‌کنیم.
با در نظر گرفتن این موضوع بود که Shiseido حدود دو سال پیش استارت‌آپ مراقبت از پوست مبتنی بر میکروبیوم، Gallinée را خریداری کرد، زمانی که اولین برند زیبایی بود که در این فضا فعالیت می‌کرد. Gallinée اکنون دارای 23 محصول در زمینه مراقبت از پوست، بدن، پوست سر و بهداشت دهان است.
در طرف دیگر طیف، گروه در همان سال استارت آپ زیبایی فرانسوی Ulé را از ابتدا راه اندازی کرد. هاجور گفت: «ما Ulé را از داخل بر اساس مفهومی که هنوز در بازار وجود نداشت توسعه دادیم،» و اشاره کرد که «فاصله مزرعه تا تولید تنها 300 کیلومتر است».
اوله از مواد گیاهی استفاده می کند که از طریق کشاورزی عمودی داخلی رشد می کنند و عاری از آفت کش است.
یکی دیگر از پروژه های Shiseido، این بار در زمینه علوم اعصاب، در پنج سال گذشته در دست توسعه بوده است. انتقال احساسات بر اساس این ایده است که می توان احساسات را از طریق بوی طبیعی بدن منتقل کرد. او گفت: "ما می خواهیم محصولاتی بسازیم تا شادی مردم را تقویت کنیم." امید است در سال 2025 یا 2026 به نتیجه برسد.
برندهای زیبایی به طور فزاینده ای از علوم اعصاب برای دستیابی به سلامتی استفاده می کنند. Neuraé، برند مراقبت از پوست که اخیراً از اصطبل Sisley راه اندازی شده است، بر اساس ارتباط بین پوست و احساسات است. هدف آن رسیدگی به احساسات منفی و تاثیر آنها بر روی پوست است.
تجارت مجازی فوربس به IRL: چرا رویکرد 360 NARS یک معیار خرده فروشی است توسط استفانی هیرشمیلر من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. Stephanie HirschmillerFollowing من یک ویرایشگر، مشاور استراتژیک و متخصص محتوای برند هستم که بین پاریس و لندن مستقر است و تلاقی زیبایی و مد را با نوآوری پوشش می دهد. مشتریان مشاوره برندها و پلتفرم‌های دیجیتال را در بر می‌گیرند، در حالی که مجموعه سرمقاله من شامل Vogue Business، ELLE USA، Fashionista، Vogue UK، Telegraph Luxury، WWD است.">

تولید محتوا تخصصی

توسط basahang