به گزارش روابط‌عمومی خانه موسیقی ایران، کارگاه تخصصی «راهکارهای موفقیت در صنعت موسیقی و آشنایی با ظرایف و دقایق تهیه‌کنندگی» با تدریس محسن رجب‌پور سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۴ و ۲۵ مهر ماه با استقبال و رضایت کامل شرکت‌کنندگان در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد و براساس تقاضای شرکت‌کنندگان مقرر شد تا مباحث تکمیلی در ادامه و با برپایی کارگاه‌های بعدی عنوان شود.

طی جلسه نخست محسن رجب‌پور درباره ویژگی‌ها و مختصات تهیه‌کنندگی در حوزه موسیقی، برندسازی و مخاطب‌شناسی، روش‌ها و متدهای تهیه و تولید  آثار پرمخاطب، نحوه تعامل و ایجاد ارتباط سازنده بین عوامل تولید یک اثر شنیداری و نکات حرفه‌ای و تخصصی در حوزه صنعت موسیقی به تفصیل سخن گفت.

در دومین جلسه این کارگاه نیز علاوه بر ارائه مطالب مرتبط به پخش و آنالیز قطعات ارائه شده از سوی برخی از شرکت‌کنندگان و علل و عوامل دخیل در موفقیت قطعه و عوامل‌ سازنده آن پرداخته شد.

در این کارگاه با ارائه نمودارهای پاورپوینت و آماری، مولفه‌های موفقیت یک قطعه موسیقیایی از دهه ۴۰ تا امروز به صورت تفکیک شده مورد بررسی قرار گرفت و همچنین بخشی از این جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص یافت.

اطلاعات تکمیلی درخصوص ادامه برگزاری کارگاه راهکارهای موفقیت در موسیقی متعاقباً اعلام خواهدشد.

source

توسط basahang