به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه هفتم مهرماه ساعت ۱۸ با ۹ اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، محلی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره‌های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

«تک نوازی پیانو» با هنرمندی پارسا علی نژاد، «شاهنامه خوانی» با هنرمندی ابوالفتح دورکی، «تک نوازی کمانچه» با هنرمندی علیرضا زارعی فر، «دو نوازی تار و پیانو»، «موسیقی دستگاهی ایرانی»، اجرای گروه «نوای هاتف» به سرپرستی منوچهر سهیلی، اجرای گروه «انتظار ایل» به سرپرستی مسعود سرلک، اجرای گروه «ویستا» به سرپرستی ابراهیم ابراهیمی، اجرای گروه موسیقی دستگاهی ایرانی بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهند.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی چون ایجاد امکان اجرای صحنه‌ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک‌نوازی و گروه‌نوازی در ژانرهای مختلف با حضور اهالی و علاقه‌مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. این نشست‌ها از سال ۱۳۹۱ به صورت ماهانه و مستمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده است.

معرفی کتاب‌ها و آلبوم‌های تازه منتشر شده، رویدادهای پراهمیت موسیقی از دیگر برنامه‌های این نشست‌ها است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

source

توسط basahang.ir