وی با تاکید بر اینکه سینماها در شرایط بحرانی میتوانند نقطه امنی برای شکل گیری اجتماعات انسانی باشند، بیان کرد: از همان روزهای ابتدایی نبرد با رژیم صهیونیستی، سینماداران ما در سراسر کشور طراحی و برنامهریزی ویژهای برای اجرای اقدامات فرهنگی در سالنهای سینمایی داشتند.
مدیرعامل بهمن سبز اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی سالنهای سینما به عنوان یک مکان رسانه نقش مهمی در فضاسازی درون شهری دارند. مثلا در روزهای جنگ با راهاندازی پویشی با عنوان «سینما همدل با ایران» تلاش کردیم فضای حماسی و ملی میهنی را در محیط پیرامونی سالنهای سینما ایجاد کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته اول جنگ، آثار سینمای کمدی را پخش نکردیم تلاش شد سانسهای مناسب و متعددی برای فیلمهای روز سینمای ایران ارائه شود. مخاطبان سینماهای بهمن سبز در دوازده روز نبرد با صهیونیستها، بیش از ۶۱ هزار نفر بودند که حدود ۳۵ درصد از مخاطبان کل کشور را شامل میشدند.
source