به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سال گذشته بود که رامبد جوان بعد از مدتها سکوت را شکست و درباره «خندوانه» و صداوسیما صحبتهایی کرد. البته چند هفته گذشته هم نکتهای درباره «1001» تلویزیون مطرح کرد که با واکنشهایی همراه شد.
او که پیشتر وعده داده بود برنامهای با حال و هوای «خندانندهشو» را به فضای پلتفرمهای آنلاین بیاورد، اینبار «کارناوال» را روی میز تولید برده است.
«کارناوال» نخستین رئالیتیشوی جوان در شبکه نمایشخانگی است و قرار است با ساختاری مسابقهمحور و تمرکز بر استندآپکمدی، مخاطبان را در فضایی شاد و پرنشاط همراه کند.
طبق اعلام پلتفرم فیلمنت، این برنامه از تاریخ 18 اردیبهشتماه وارد فاز تولید شده و در 24 قسمت تهیه خواهد شد. کارگردانی این پروژه بر عهده رامبد جوان و تهیهکنندگی آن نیز به محمد شریفی سپرده شده است.
رامبد جوان در توضیحی درباره این پروژه گفته است: «ما در این برنامه، بزرگترین مسابقه استندآپکمدی را برگزار میکنیم. همه علاقهمندان، چه در داخل کشور و چه خارج از آن، از هر جنس و سن، میتوانستند با ارسال ویدیو در این رقابت شرکت کنند.»
پیشتر، «کارناوال» برای پخش نوروزی معرفی شده بود که در «استودیو هشت» رامبد جوان درباره این برنامه جدید توضیحاتی داد و از همان روز گمانهزنیها آغاز شد و نهایتاً این برنامه را به عنوان ویژه ایام نوروز نمایشخانگی اعلام کردند؛ اما عدم تحقق این وعده و تأخیر در آغاز رسمی پروژه، انتقاداتی را در فضای رسانهای به همراه داشت.
این اتفاق بار دیگر لزوم شفافیت در اعلام برنامهها از سوی پلتفرمهای پخشکننده و روابط عمومیها را یادآوری میکند که هم جلوی گمانهزنیها گرفته شود و هم تاریخ پخش برنامهها و سریالها چه در نمایشخانگی و حتی تلویزیون دقیق و به دور از هر پروپاگاندای رسانهای مطرح شود. مسئلهای که در صورت تکرار، اعتماد مخاطب را نسبت به محصولات رسانهای با چالش مواجه میکند.
با این حال، به نظر میرسد پروژه «کارناوال» با شروع رسمی خود، گامی تازه در عرصه سرگرمی نمایشخانگی خواهد بود؛ گامی که اگر به درستی برداشته شود، میتواند برگ برندهای دیگر در کارنامه رامبد جوان رقم بزند.
انتهای پیام/
source