به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه موسیقی ایران، در چهارمین دوره‌ مستر کلاس‌های خانه موسیقی برای نخستین بار کارگاه «راهکارهای موفقیت در صنعت موسیقی و آشنایی با ظرایف و دقایق تهیه کنندگی» با حضور محسن رجب‌پور رئیس کانون ناشران و عضو هیئت مدیره خانه موسیقی برگزار می‌شود.

در این دوره که طی ۲ جلسه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد، رجب‌پور درباره ویژگی‌ها و مختصات تهیه‌کنندگی در حوزه موسیقی، برندسازی و مخاطب‌شناسی، روش‌ها و متدهای تهیه و تولید آثار پرمخاطب، نحوه تعامل و ایجاد ارتباط سازنده بین عوامل تولید یک اثر شنیداری و ده‌ها و صدها نکته حرفه‌ای و تخصصی در حوزه صنعت موسیقی سخن خواهد گفت.

در دومین جلسه این کارگاه علاوه بر ارائه مطالب مرتبط، به پخش و آنالیز قطعات ارائه شده از سوی برخی از شرکت‌کنندگان و علل و عوامل دخیل در موفقیت قطعه و عوامل‌ سازنده آن پرداخته می‌شود.

همچنین در بخشی از این جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص خواهد یافت.

محسن رجب‌پور یکی از پیشکسوتان حوزه تهیه کنندگی و از ناشران موفق آثار موسیقایی است که در این ۲ جلسه بخش مهمی از تجربیات سی ساله خود در این زمینه را انتقال خواهد داد.

کارگاه تهیه کنندگی در حوزه موسیقی در روزهای سه‌شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۷ تا ۱۹ و چهارشنبه ۲۵ مهر ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این کارگاه می‌توانند تا ساعاتی دیگر از طریق سایت خانه موسیقی به نشانی iranhmusic.ir به بخش ثبت‌نام مستر کلاس مراجعه کنند.

source

توسط basahang.ir