به گزارش خبرگزاری تسنیم، پانزدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی که به بزرگداشت نصرالله مدقالچی دوبلور شناخته شده و صدایِ ماندگار تلویزیون اختصاص دارد، روز جمعه 6 مهر 1403 ساعت 15 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

مدقالچی از مشهورترین گویندگان و دوبلورهای ایرانی است. از میان آثار او می‌توان به دوبله انیمیشن «رنگو» و گویندگی تیتراژ انیمیشن سریالیِ «آن شرلی با موهای قرمز» اشاره کرد. از مهم‌ترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در پروژه دوبله آن‌ها به‌عنوان صداپیشه حضور پیدا کرده، می‌توان به «خوب، بد، زشت»، «سکوت بره‌ها»، «نابخشوده»، «آواتار»، «برکینگ بد»، «هری پاتر» و سریال «جهان غرب» اشاره کرد.

مدقالچی از گویندگان پیشکسوت دوبله است که به جای چهره‌های برجسته‌ای از سینمای جهان مانند ژان گابن، جین هَکمَن، آنتونی هاپکینز صحبت کرده و به‌خوبی شناخته شده‌است. از کارهای شاخص ایشان می‌توان به گویندگی به جای مایکل آنسارا در نقش «ابوسفیان» در فیلم محمد رسول‌الله و همچنین دکلمه به یاد ماندنی آن شرلی اشاره کرد.

در این مراسم علاوه بر شعر و ترانه‌خوانی چهره‌های نامدار، هنرمندان شاخصی از حوزه موسیقی به اجرای آثار خود خواهند پرداخت.

چهره‌های مطرح شعر، موسیقی و سینما از جمله ابوالفضل جلیلی، عبدالرضا اکبری، فرهنگ جولایی، ناصر ممدوح، علیرضا بدیع، صابر ساده، صابر سعدی‌پور، امیر مرزبان، محمدرضا چراغعلی، چنگیز حبیبیان، امیر پیرنهان، عمران میری، هرمز علیپور و … در آیین نکوداشت نصرالله مدقالچی حضور خواهند داشت.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

source

توسط basahang.ir