تولید محتوا
بنیانگذاران آشپزخانه با بازیکن حرفه ای پیکلبال آینده و تنیس باز مرد شماره 1 فعلی … [+] کارلوس آلوارز. از چپ به راست: جیسون آسپ، کارلوس آلوارز و جرد پل.
Kitchen Writers و سازندگان محتوا در فضای pickleball تمایل زیادی به تمرکز روی بازی حرفه ای هنگام تولید محتوا دارند. من مطمئناً در این امر مقصر هستم، نوشتن مقالات خلاصه در مورد هر رویداد حرفه ای مهم. با این حال، یکی از چیزهایی که من متوجه شده ام این است: داستان های غیر حرفه ای من همیشه از مرورهای حرفه ای و محتوای حرفه ای من، اغلب با ضریب ده، بهتر عمل می کنند.
چرا اینطور است؟ خوب، این می تواند این واقعیت باشد که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان فعلی این ورزش نمی توانند یک بازیکن حرفه ای را از یک ترکیب انتخاب کنند. به گفته تام وب، مدیر ارشد بازاریابی APP، 97٪ از نزدیک به 50 میلیون بزرگسال آمریکایی که در سال گذشته پیکل بال را امتحان کردند، نتوانستند یک بازیکن حرفه ای را نام ببرند.
بنابراین، چه کسی در آنجا برای «97 درصد دیگر» بازیکنان کار می کند؟ ما اکنون چندین رسانه داریم که «اخبار» را منتشر میکنند، وبلاگنویسهایی داریم که چندین بار در روز با بازدیدهای سریع از ورزش پست میکنند، تعداد زیادی پادکست در فضایی داریم که تحت سلطه بازیکنان حرفهای و پوشش حرفهای است، و ما افراد زیادی در همه موارد داریم. سایتهای رسانههای اجتماعی اصلی که محتوای تبلیغاتی برند تولید میکنند تا سهم خود را از عجله طلای فعلی صنعت پیلبال بگیرند. اما اکثراً در همان دام می افتند. بیش از حد بر اخبار “ترشی بزرگ” یا چند جوان برتر متمرکز شده است.
یکی از برندهای pickleball از نظر محتوایی در حال حاضر منحصر به فرد است و به راحتی در هیچ یک از کانال های محتوای بالا قرار نمی گیرد و تمرکز زیادی روی بازی حرفه ای: The Kitchen ندارد.
لوگوی آشپزخانه
The KitchenMORE FROMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده سال 2024 توسط کوین پین مشارکتکننده بهترین حسابهای پسانداز سود 5 درصدی سال 2024 توسط ByCassidy Horton Contributor چشم انداز آشپزخانه و مأموریت دائمی آشپزخانه، به اشتراک گذاشتن فضایی عمومی و ایجاد ارتباط با بازیکنان، ساده است. به بیان سادهتر، کیچن بزرگترین و فعالترین انجمن توپ بازی در جهان را ایجاد و حفظ کرده است.
بنیانگذار جرد پل می گوید: «جامعه پیکلبال IS است. مدل کسب و کار ما این است: رشد از طریق جامعه. ما یک پارو نمی فروشیم یا سعی نمی کنیم صاحب تور حرفه ای شویم. ما اینجا نیستیم که اخبار را فاش کنیم، بحث برانگیز نیستیم، ما به دنبال منفی و درام برای کلیک نیستیم. ما خود را به عنوان قلب ترشی بال می بینیم.”
جارد و بنیانگذاران The Kitchen (دین ایلیف و جیسون آسپز که از آن زمان به بعد رئیس UPA-A را ترک کرده اند) با دقت برندی را پرورش داده اند که در ابتدا به عنوان یک گروه فیس بوک طراحی شده بود تا به ساکنان منطقه آستین کمک کند تا پیدا کنند. یک بازی، و اکنون با نزدیک به 1500 فالوور در روز در پلتفرم های متنوع آن افزایش می یابد. The Kitchen اخیراً به نقطه عطفی رسیده است و در مجموع به 1 میلیون عضو، فالوور و مشترک ایمیل در دارایی های مختلف رسانه ای خود رسیده است. آنها فقط در اینستاگرام به 500000 مشترک رسیده اند. آنها اولین برند pickleball هستند که به این ارتفاعات رفیع مشترک دست یافته اند و همه از طریق رشد مردمی انجام شده است. پل با افتخار به اشتراک میگذارد: «تا به امروز کمتر از ده هزار دلار برای بازاریابی خرج کردهایم».
آشپزخانه محتوای سرگرمکننده و هیجانانگیزی ایجاد میکند که به سمت پایه بازیکنان بزرگتر طراحی شده است. آنها به دنبال ترکیب فرهنگ با توپ بازی هستند و اغلب با افراد مشهور و ورزشکارانی مانند جیمی فاکس، راب گرونکوفسکی، درو بریس، دیوید دوبریک، داگ الین، ریچارد برانسون و بسیاری دیگر به تیراندازی می پردازند. در حالی که آنها هنوز نکات برجسته بازی های حرفه ای را ارسال می کنند (پل خاطرنشان می کند که بزرگترین هایلایت حرفه ای او تا به حال نزدیک به 90 میلیون بازدید به دست آورده است)، مانند من وقتی چیزهای غیر حرفه ای را پست می کنند، تعامل بیشتری دریافت می کنند. پل میگوید: «وقتی چیزهای غیر حرفهای را پست میکنم، مانند بچههای 12 ساله که بازی میکنند یا شوتهای حقهبازی میکنند یا یک الگوی رفتاری خندهدار درباره ورزش، دید بسیار گستردهتری پیدا میکند.» به نظر می رسد که محتوای مورد علاقه انسان باعث علاقه واقعی انسان می شود.
چیزی که به عنوان یک گروه فیس بوک برای کمک به جارد در کشف سایر بازیکنان پیکلبال مستقر در آستین شروع شد، اکنون به طور بالقوه بهترین مارک شناخته شده در این ورزش است. آشپزخانه اکنون به یک مجموعه گسترده رسانه اجتماعی تبدیل شده است که روزانه محتوای جذاب جدیدی تولید می کند، رویدادها و تورنمنت ها را میزبانی می کند، با افراد مشهور و ستارگان ورزش درگیر می شود و به کاربران خود کمک می کند تا بهترین تجهیزات را در فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنند.
پل میگوید: «ما نقش مهمی در این که هر کسی به این ورزش توجه کند، داشته است. نشان دادن جنبه های مختلف ورزش پخشکنندههای رسانههای اجتماعی زیادی وجود دارد، اما هیچکس مانند ما توجهی را به خود جلب نکرده است. ما به سراسر کشور سفر می کنیم و همه می دانند که آشپزخانه کیست. این مکانی است که همه در آن گرد هم می آیند: حرفه ای ها، آماتورها، افراد مشهور. همه برای مصرف محتوا و یادگیری در مورد بازی به ما مراجعه می کنند. این فقط رسانه های اجتماعی نیست، بلکه بیشتر جامعه محور است. فراتر از صرف مصرف؛ این در مورد تعامل و اتصال است.”
خدمه کیچن با ریچارد برانسون، مدیرعامل ویرجین در حال معاشرت هستند. L-R: برانسون، جرد پل، کیسی … [+] براون، و جیسون آسپ.
جرد پل/آشپزخانه چرا اجتماع مهم است؟ خب، این یک سوال بزرگتر است. ظهور رسانههای اجتماعی، تلفنهای همراه، و کار از خانه همراه با افول غیرقابل جبران مؤسسات قدیمی در این کشور مانند کلیسا، ما را بیش از هر زمان دیگری منزوی کرده است. کووید نیز کمکی نکرد و کل کشور را فرستاد تا برای بخش بهتری از یک سال در خانه های خود پنهان شوند. من فکر نمیکنم تصادفی باشد که افزایش شهابسنگ پیکلبال با خروج کشور از قرنطینههای کووید همزمان شده است. ما به تازگی ماه ها را با هم سر کرده بودیم، نمی توانستیم خانواده و دوستان را ببینیم، نمی توانستیم فقط در یک رستوران بنشینیم تا با دیگران غذا بخوریم، و نمی توانستیم برای هیچ هدفی دور هم جمع شویم.
پیکلبال به طور ناگهانی جامعه ای را به کسانی که گرسنه بودند پیشنهاد داد، و آن جامعه حول دیدگاه های سیاسی، اعتقادات مذهبی یا توانایی مالی متمرکز نبود. در عوض، این ورزش حول محور یک ورزش منحصربهفرد بود که جذابیت انبوه داشت، هر فردی از 8 تا 80 سال میتوانست آن را بازی کند، و این ورزش عمدتاً با گروههای بزرگتری انجام میشود که در داخل و خارج از زمین جای خود را عوض میکنند، و زمان زیادی برای چت کردن و پیگیری موضوع میگذارد. -بین.
در یکی از اولین رویدادهای مهم خود، بنیانگذاران کیچن، پل (سمت چپ)، آسپس (نفر دوم از L)، و ایلیف (راست) … [+] یک جایزه 25000 نفری مقام اول را به جو و باب برندگان مسابقات اهدا کردند.
آشپزخانه آنچه که ما اکنون متوجه شده ایم این است: بیشتر ما در دوران رشد ورزش هایی انجام می دهیم که ادامه آن پس از پایان تحصیلات غیرعملی است. محبوب ترین ورزش در این کشور در حال حاضر فوتبال است: چه کسی بعد از ترک دبیرستان به فوتبال ادامه می دهد مگر اینکه یک ورزشکار دانشگاهی باشد؟ همین را می توان به میزان کمتری در مورد سایر ورزش های «مهم» بسکتبال، بیس بال و هاکی گفت. افراد ممکن است در نهایت به ورزشهای دیگری بپردازند که بازی کردن در عمق بزرگسالان «آسانتر» است (تنیس یا گلف نمونههای خوبی هستند)، اما هیچکدام از این ورزشها چیزی را ندارند که پیکلبال ارائه دهند.
همانطور که پل اشاره کرد، “پیکل بال یک ورزش برای تمام عمر است. از ورزش بودن فراتر می رود… برای بسیاری به سبک زندگی یا دین تبدیل می شود. این می شود جامعه ی محکم آنها. Pickleball به معنای واقعی کلمه جانها را نجات داده است.”
و The Kitchen دقیقاً به عنوان ابزاری برای کمک به آن جامعه در حرکت به جلو است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. Todd BossFollowing من، همراه با میلیون ها آمریکایی، با سر به جنون Pickleball افتادیم. من به صورت رقابتی در سطح 4.5 بازی می کنم. من الگوریتم محاسبه سیستم امتیاز را طراحی کردم که تور انجمن بازیکنان پیکلبال (APP) از آن برای رتبه بندی بازیکنان خود استفاده می کند. راهحلهای گزارشدهی برای Pickleball Central (که کاملاً متعلق به گروهی است که انجمن حرفهای Pickleball را اداره میکند) ایجاد کردم تا آمار بازیکنان مورد استفاده در طول پخش تلویزیونی را ایجاد کنم. من همچنین متنی را به یک کتاب درسی فارغ التحصیل آینده در مورد امور مالی ورزش کمک کرده ام. خارج از Pickleball، من همچنان در جامعه راکتبال فعال هستم (اولین عشق من به ورزش راکت): من از سال 2020 تا 2024 در هیئت مدیره راکتبال ایالات متحده بودم، به طور دوره ای برای تور حرفه ای مردان برنامه پخش می کردم، و به طور گسترده در سایت می نویسم. مسابقات حرفه ای و آماتور ورزشی من همچنین تنیس و اسکواش و هر ورزش راکت دیگری که بتوانم بازی می کنم. من در منطقه واشنگتن دی سی بزرگ شدم، در دانشگاه جیمز مدیسون شرکت کردم و در حال حاضر در ریچموند، ویرجینیا زندگی می کنم. نوشته Pickleball من را در توییتر از طریق toddeboss@ دنبال کنید.”>
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها