شیر ظرفشویی
TikToks برای کفش های کتانی برند جردن
آژانس خدمات لباسشویی و برند جردن تیک تاک به 4 دلیل کلیدی در سال 2021 رشد و جذابیت خود را گسترش خواهد داد:

* الگوریتم و مجموعه داده‌های آن، که در حال حاضر کمتر از همه است، بهتر می‌شود.
* این ساده‌ترین الگوریتم پلت‌فرم برای کاربران است که آموزش می‌دهند تا محتوای مورد علاقه‌شان را به آنها ارائه دهند
* در هدف قرار دادن و اتصال میکروفرهنگ‌ها با محتوای مورد علاقه کاربران بسیار دقیق است
* برای سازندگان، موانع ورود کم است و آنها می توانند سریعتر از هر پلتفرم دیگری فالوور به دست آورند
اوایل امسال از جردن فاکس، رئیس آژانس‌های بازاریابی Laundry Service & Cycle، یکی از باهوش‌ترین افرادی که در مورد بازاریابی دیجیتال می‌شناسم، خواستم تا آنچه را که فکر می‌کند مهم‌ترین روند برندها در سال 2021 روی آن تمرکز کنند، به اشتراک بگذارد. فهرست او این بود که چگونه TikTok مسیر خود را برای تبدیل شدن به بخش بزرگتری از فرهنگ در ایالات متحده و در سطح جهان ادامه خواهد داد. در اینجا دلیلی است که می توانیم انتظار داشته باشیم که این اتفاق بیفتد.
TikTok در حال حاضر عظیم است و پایگاه کاربر آن زمان زیادی را روی پلتفرم می‌گذراند
تخمین زده می شود که 56 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی زیر 24 سال در سال گذشته در این پلت فرم بودند. آنها به طور متوسط ​​52 دقیقه در روز را صرف می کردند و در بین نوجوانان و نوجوانان حدود 80 دقیقه تخمین زده می شود. در میان برخی از نسخه‌های نمایشی که بیشتر از Netflix یا YouTube است. طبق گزارش CNBC، تا آگوست 2020، TikTok حدود 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده داشته است که نسبت به ژانویه 2018 نزدیک به 800 درصد افزایش داشته است و این برنامه تقریباً 2 میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است. در چین روزانه حدود 600 میلیون کاربر فعال در Douyin، نسخه چینی TikTok وجود دارد. فاکس می‌گوید این اعداد مهم هستند، زیرا هرچه مجموعه داده بزرگ‌تر باشد، الگوریتم با دقت بیشتری پیش‌بینی می‌کند، و در حالی که سلیقه مصرف‌کننده از بازاری به بازار دیگر متفاوت است، الگوریتم TikTok از همه داده‌های جهانی یاد می‌گیرد.
الگوریتم برتر
الگوریتم صفحه برای شما TikTok کلید مزیت رقابتی آن است. دو پست وبلاگ افسانه‌ای توسط یوجین وی در توضیح این موضوع بسیار عالی است:

* TikTok و کلاه مرتب سازی
* دیدن مانند یک الگوریتم
اطلاعات بیشتر FROMFORBES ADVISORبهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorBest برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditorTikTok، ByteDance، با طراحی الگوریتم بسیار ظریف و دقیق، سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام داد. به نقل از وی، “طراحی TikTok به الگوریتم آن کمک می کند تا ببیند.” سایر الگوریتم‌های پلتفرم برتر به کاربرانی که جستجوها را وارد می‌کنند بستگی دارد. TikTok برای کاربران بسیار کمتر کار می کند. جنبه‌های بی‌شماری از رفتارها و ترجیحات را به‌طور خودکار مشاهده می‌کند و نیاز کمتری به دنبال کردن افراد توسط کاربران دارد. وی آن را شخصی سازی غیرفعال می نامد: یادگیری از طریق مصرف کاربر. در نتیجه، آموزش کاربر از الگوریتم برای جمع‌آوری نمودار علاقه شخصی‌شده‌شان، بدون زحمت و لذت‌بخش است.
برای هر ویدیو، TikTok بسیاری از پارامترهای رفتار بیننده را اندازه‌گیری می‌کند: تند کشیدن به بالا، سوایپ دور، مکث، شناور کردن، تماشای مجدد، تعداد بازدیدهای تکراری، ویدیوهایی که به طور کامل تماشا نشده‌اند، اشتراک‌گذاری‌ها، اگر کاربر به صفحه نمایه سازنده ضربه بزند، اگر آن‌ها را دنبال کرده‌اند، چه کسی آنها را دنبال می‌کند، بازدید از ویدیوهای دیگرشان، کجا تماشا شده، چه زمانی تماشا می‌شود، در چه نوع دستگاهی، ویدیوهای قبلی تماشا شده، و اطلاعات جمعیتی و روان‌شناختی بینندگان.
کارمندان TikTok چندین ویژگی را برای هر ویدیو از جمله نوع ویدیو، نوع موسیقی، جنسیت و جمعیت شناسی موضوع ویدیو، محتوای گروه در مقابل انفرادی، محل تنظیم و فیلترهایی که استفاده می شود، برچسب/برچسب/ دسته بندی می کنند.
این واقعیت که TikTok رفتار هر کاربر را هر چند ثانیه اندازه گیری می کند و به طور تصاعدی محتوای بیشتری را نسبت به هر پلتفرم دیگری ردیابی می کند، الگوریتم را در ارائه آنچه که کاربران دوست دارند بهتر و بهتر می کند. در 1 دقیقه، مشاهدات میکرو TikTok حداقل 5 تا 6 اندازه گیری کاربر را که در میانگین 52 دقیقه هر کاربر ضرب می شود، ردیابی می کند، می تواند به معنای 300 نقطه داده در روز و 9000 نقطه داده در ماه برای هر کاربر باشد.
اجرای پلت فرم عالی و هزینه بازاریابی قابل توجه
فاکس می گوید: «اجرای TikTok و تجربه کاربری فوق العاده خوب است. “بسیار سریع، بسیار پایدار است و به ندرت خراب می شود.” موفقیت برنامه فقط در الگوریتم نیست، اجرا و طراحی نیز هست.
این پلتفرم مورد توجه قرار گرفت زیرا برای هر کاربر بسیار سرگرم کننده است، و چون TikTok هزینه های بسیار زیادی را صرف بازاریابی در یوتیوب، اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و بازی های موبایل برای کسب آگاهی کرد. علاوه بر این، در ژوئیه 2020، TikTok اعلام کرد که طی سه سال آینده بیش از 2 میلیارد دلار به سازندگان در سراسر جهان از طریق Creator Fund اهدا می کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای عالی دارد. 1 میلیارد دلار از آن. در ایالات متحده خواهد بود.
TikTok جوامع ذره بین و بینش را درگیر می کند
این پلتفرم در ارائه محتوا برای خرده فرهنگ های بسیار خاص، دانه ای و خرد ماهر است. TikTok برای هر یک محیط های سفارشی را تقویت کرده و ایجاد می کند. برای اعضای میکروفرهنگ راحت‌تر است که یکدیگر را در گروه‌های TikTok در مقابل فیس‌بوک پیدا کنند، جایی که کاربران باید برای یافتن گروه خود جستجو کرده و شرکت کنند. به گفته وی، TikTok به گروه‌های علاقه‌مند کمک می‌کند تا به سرعت یکدیگر را پیدا کنند و به فضاهای خود منشعب شوند.
TikTok دارای ویژگی‌های خاصی مانند Duet است که به دیگران امکان می‌دهد تا تغییرات خود را بر روی یک پست اصلی قرار دهند. ویدیوی ویروسی Sea Shanty از یک جوان ایرلندی که آهنگ‌های نمادین و آکاپلا فرهنگ خود را می‌خواند که توسط دیگران با هماهنگی پاره شده و پست شده‌اند، یک نمونه عالی است. این توانایی برای پیوستن به یک منطقه مورد علاقه بسیار خاص، جوامعی را ایجاد می کند. از آنجا که ایجاد TikToks بسیار آسان است، ایده‌های خنده‌داری که همه می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، مانند ویدیوهای کمدی زن و شوهر، دیگران را به پرش کردن دعوت می‌کند. نمونه‌های دیگر خرده فرهنگ‌ها در TikTok عبارتند از: قورباغه TikTok، Alt TikTok، Cottage Core و Anime TikTok.
چیزی که ویروسی می شود مثبت، شاد، سرگرم کننده، خلاق، رقصیدنی و خواندنی است. نمونه دیگری از محتوای فوق‌العاده ویروسی و قابل خواندن «Ratatouille Musical» بود که پاییز گذشته برنامه را تحت کنترل گرفت. چیزی که به عنوان یک خرده فرهنگ کوچک در برنامه شروع شد، سر به فلک کشید و به یک محصول تمام عیار تبدیل شد، با صدها خالق درگیر نوشتن، طراحی رقص و اجرای یک موزیکال بر اساس فیلم دیزنی، راتاتوی در سال 2007 شد. در حالی که دیزنی کنترلی بر محتوا یا روند نداشت، شروع به ارجاع به موزیکال در صفحات رسمی رسانه های اجتماعی خود کرد. پروژه اشتراکی در اجرای آنلاین با حضور کهنه سربازان برادوی مانند آندره دی شیلدز، تیتوس برگس و اندرو بارت فلدمن به اوج خود رسید. این اجرا بیش از 2000000 دلار برای The Actors Fund جمع آوری کرد.
TikTok درباره اصالت و کمک به محیط های واقعی است
همه چیز در مورد تصویربرداری از زندگی واقعی بدون فیلتر و بدون صحنه است و ارزش تولید اهمیت کمتری دارد. به همین دلیل است که ما شاهد فیلم‌برداری بسیار محتوای TikTok در حمام، اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه هستیم. فیلم TikTok واشنگتن پست در داخل یک آپارتمان فیلمبرداری شده است. «خانه‌های TikTok» مانند Hype House، عمارت در لس‌آنجلس با حیاط خلوت، استخر و آشپزخانه غول‌پیکر، که در آن اعضا می‌توانند با هم همکاری کنند و ویدیوهای TikTok ایجاد کنند، یا Flight House، یک استودیوی خلاقانه که همکاری سازنده TikTok را نیز ترویج می‌کند، افزایش یافته است. و خلاقیت این یک تعدیل برای برندهایی است که به فیلمبرداری در مجموعه های طراحی شده عادت دارند.
خالق بودن آسان است
از آنجایی که استفاده از آن بسیار آسان است، هر کسی می تواند خالق باشد. شاهد یک کاربر میانسالی Ocean Spray در آیداهو فالز باشید که یک بطری Ocean Spray به اندازه کوارت را در حالی که سوار اسکیت برد خود می‌کرد و به Fleetwood Mac گوش می‌داد که در فضای مجازی منتشر شد، چشید. در آخرین شمارش بیش از 69 میلیون بازدید داشت. مدیر عامل خنک Ocean Spray به سمت خود خم شد و پست محبوب را تقویت کرد و خود را با محصول اسکیت برد.
روند «دوست دارم نمی‌توانست آن را بپوشد» که در حال حاضر اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد که مردم لباس‌هایی را که قصد داشتند در سال 2020 بپوشند، نشان می‌دهند، اما یک بار نتوانستند کووید را درگیر کنند. اکنون تکرارهایی وجود دارد که شامل سوفیا ورگارا، نوزادان شایان ستایش و حیوانات خانگی در لباس‌ها می‌شود. نمونه های قابل توجه دیگر عبارتند از غذای ساده ماکارونی فتا پخته شده که اخیراً تبدیل به یک چیز شده است، و روندهای رقص بی شماری با خانواده هایی که در طول کووید با هم شرکت می کنند. تم های دیگری که به خوبی انجام می شوند عبارتند از DIY، جعبه گشایی، ورزش های ساده و تناسب اندام.
محتوای نام تجاری معمولی در TikTok خوب عمل نمی کند و داشتن یک استراتژی ارگانیک دشوار است، اگرچه تقویت پولی کمک می کند
از آنجایی که هیچ تضمینی وجود ندارد که پست های برند و چالش ها ویروسی شوند، این یک استراتژی نیست. سخت ترین و کم اطمینان ترین راه این است که یک نام تجاری در TikTok خودش محتوا ایجاد کند. محتوای موفق در TikTok بسیار شخصی و مبتنی بر خالق است و برندها معمولاً شخصیت های فردی ندارند. محتوای برند معمولاً در «سوم شخص» است که در اینستاگرام و توییتر عملکرد خوبی دارد، اما نه در TikTok، که کاربران آن با انگشت شست خود رأی می‌دهند و محتوای صیقلی و «آگهی‌آمیز» برند را رد می‌کنند. اگرچه ممکن است برای برندها دشوار باشد که کنار بنشینند و به جامعه TikTok اجازه دهند کنترل محتوا را به دست بگیرد، محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار معتبرتر از تبلیغات سختگیرانه است و در صفحه For You بسیار بهتر عمل می کند.
معمولاً بهتر است مارک‌ها چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای را ارائه دهند که سازندگان و طرفداران جوان و با استعداد بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند، مانند چالش Chipotle “بهترین سفارش خود را بسازید” برای برنده شدن 10000 دلار. طرفداران و سازندگان ترکیب‌های Chipotle مورد علاقه‌شان را به اشتراک گذاشتند، ترکیبات خوشمزه و سفارشی‌سازی آن را تقویت کردند، و طرفداران را تشویق کردند که بیشتر آزمایش کنند و ترکیب‌های برنده را امتحان کنند.
TikToks با خالق Gabriela Vascimini برای نوشابه پروبیوتیک Poppi fun(cional) و نخود بانزا … [+] پاستا
Gabriela Vascimini اینفلوئنسرها و سازندگانی که برای تولید محتوا برای برندها پول می‌گیرند، «جعبه‌گشایی»، بررسی‌ها و تست‌های سلیقه‌ای را انجام می‌دهند که به ماهیت معمولی TikTok جذاب است و در عین حال زیبایی‌شناسی برند شخصی خود را حفظ می‌کنند. به گفته گابریلا واسمینی، سازنده محتوا و تأثیرگذار، که با محتوای سبک زندگی، غذا و مد کار می‌کند و با نام @gab_nyc در TikTok شناخته می‌شود، «ایجاد محتوای مارک‌دار در TikTok همه چیز به تعادل است. کاربران می‌خواهند احساس کنند که دوستشان FaceTiming هستند، نه تبلیغاتی را تماشا می‌کنند، اما ایجاد محتوایی که ظاهر خوبی دارد نیز مهم است. ویدیوهای با نور خوب با الگوریتم بهتر عمل می کنند و هنگام پیمایش در صفحات For You چشم کاربران را به خود جلب می کنند. بهترین برند TikToks، هم از نظر زیبایی‌شناسی و هم از نظر محتوایی، یکپارچه با محتوای بدون مارک من ترکیب می‌شود.
پخش زنده TikTok می تواند برای برندها عالی باشد
عملکرد پخش زنده به سازندگان اجازه می دهد تا با دنبال کنندگان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشند: پرسیدن سؤال در یک فید چرخشی یا ارسال واکنش های شکلک مانند. پخش زنده می تواند در صفحات For You کاربران ظاهر شود. کاربران به سازندگان مورد علاقه خود گوش می دهند که به سوالات پاسخ می دهند و ساعت ها با آنها چت می کنند و در مورد محصولات جدید و مارک های مورد علاقه خود بحث می کنند. این به ویژه برای به اشتراک گذاشتن روال‌های مراقبت از پوست حمایت‌شده مؤثر است، زیرا کاربران مشاهده می‌کنند که سازندگان درباره محصولاتی که مارک‌ها برایشان ارسال می‌کنند، بحث می‌کنند و اعمال می‌کنند.
چگونه برندها می توانند در TikTok بهبود یابند
برای برندها، موفقیت ویروسی در پلتفرم قابل پیش بینی یا تضمین نیست. به گفته مایک میخو، مدیر اجرایی خدمات لباسشویی، 3 کار اصلی که برندها برای موفقیت باید انجام دهند وجود دارد:

* دلیلی برای بودن داشته باشید. فقط ظاهر نشو به این فکر کنید که چرا الگوریتم باید محتوا را به هر کسی ارائه دهد. برای جامعه هدف چه می کند؟ آیا این باعث می شود آنها احساس شادی، سرگرمی، الهام، سرگرمی، خلاقیت کنند؟
* خودآگاه، صادق باشید و محتوایی ارائه دهید که با توجه به نحوه صحبت مردم در مورد برند منطقی باشد. برای این کار ابتدا باید به مکالمات گوش دهید تا بفهمید که چگونه می توانید با آن هماهنگ شوید. توسعه دهندگان محتوا باید کاربر باشند. به عنوان مثال، Chipotle با درک اینکه مخاطبان چه احساسی دارند، در مورد آن صحبت می کنند و برند خود را به تصویر می کشند، کار بسیار خوبی انجام می دهد.
* برندها به فضای فیزیکی یا محیطی نیاز دارند تا محتوایی معتبر تولید کنند، مانند آشپزخانه‌ای که بینندگان بتوانند با آن همذات پنداری کنند. TikTok می‌تواند به برندها کمک کند تأثیرگذاران مناسبی را پیدا کنند که می‌دانند چگونه آن محیط‌ها را ایجاد کنند و دسترسی برند را گسترش دهند.
عوامل ذکر شده توسط دیگران عبارتند از:

* موسیقی مناسب بسیار مهم است. به همراه آهنگ‌های محبوبی که جستجو و یافتن آن‌ها آسان است، یا صداهای ملایم و آرام‌بخش مانند صداهای آرام‌بخش/آرام‌بخش ASMR که برای ایجاد احساس خوب در افراد طراحی شده‌اند، کمک می‌کند.
* آژانس های دارای تخصص TikTok می توانند موفقیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
* TikTok می‌تواند با تقویت چالش‌های برند با ویدیوهای درون‌فید، و ایجاد لنزهای مارک سفارشی، به راهنمایی و افزایش شانس موفقیت کمک کند.
Michelle GreenwaldFollowingMichelle Greenwald بازاریابی را در مدارس فارغ التحصیل کسب و کار NYU Stern، IESE و HEC Paris تدریس می کند و مدیر عامل Catalyzing Innovation، یک مرکز جهانی نوآوری بین بخشی است که شامل موارد زیر است: – کتاب Catalyzing Innovation: ابزاری برای کمک به شرکت ها در نوآوری سیستماتیک تر. و خلاقانه- بازدیدهای مدیریتی Inventours™ با نوآوران پیشرو جهانی در سراسر بخش ها برای بهبود فرآیندهای نوآوری شرکتی- آموزش نوآوری شرکتی و تیم سازی در بازار، سافاری های خرده فروشی مشاهده ای- آموزش اجرایی در توسعه محصولات و خدمات جدید، کارآفرینی و نوآوری- مشاوره بازاریابی در بازاریابی استراتژی، برنامه ریزی و آینده نگری استراتژیک – سخنرانی و مصاحبه های پادکست کلیدی جهانی”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط basahang