محققان می گویند یک راه حل ارزان وجود دارد
شیرآلات ساختمانی
بر اساس تحقیقات منتشر شده در Injury Prevention در روز سه‌شنبه، آب لوله داغ Topline هر سال به طور جدی ده‌ها هزار آمریکایی را می‌سوزاند، محققان می‌گویند که به‌راحتی می‌توان با نصب قطعات ارزان‌قیمت و در دسترس روی آبگرمکن‌ها از تخلیه پرهزینه منابع عمومی جلوگیری کرد.
سالانه هزاران آمریکایی در اثر آب داغ داغ می شوند.
حقایق کلیدی getty بر اساس تجزیه و تحلیل پایگاه‌های داده ملی مراقبت‌های بهداشتی، محققان گفتند که از سال 2016 تا 2018 نزدیک به 60000 جراحت ناشی از سوختگی ناشی از آب لوله‌کشی که نیاز به مراقبت بیمارستانی داشتند، در ایالات متحده وجود داشته است.
محققان گفتند که این رقم بیش از 52000 مراجعه به بخش اورژانس و 7270 بستری شدن در بیمارستان را در نتیجه سوختگی های ناشی از آب داغ نشان می دهد و افزودند که 110 نفر در نتیجه مستقیم سوختگی آب لوله کشی در همان بازه زمانی جان خود را از دست دادند.
به طور کلی، هزینه های مراقبت های بهداشتی ناشی از سوختگی آب لوله کشی حدود 240 میلیون دلار در طول سه سال مورد مطالعه، محققین تخمین زده اند که حدود 80 میلیون دلار در سال است.
محققان گفتند که بیش از نیمی از این هزینه ها، یعنی 54 درصد، توسط بیمه عمومی پرداخت می شود، که نشان می دهد افراد فقیر و مسن به طور نامتناسبی تحت تأثیر سوختگی سوزان هستند.
به گفته محققان، نصب شیرهای مخلوط ترموستاتیک – دستگاهی که حدود 30 دلار به فروش می رسد و آب گرم کن گرم را با آب سرد قبل از رسیدن به شیر آب مخلوط می کند – می تواند تعداد سوختگی های ناشی از آب لوله کشی را به شدت کاهش دهد و تنها حدود 100 دلار به هزینه اضافه می کند. نصب یک آبگرمکن
محققان از سیاستگذاران خواستند تا قوانین ساختمان را مورد بازنگری قرار دهند تا استفاده از آنها را الزامی کنند یا از تولیدکنندگان بخواهند آنها را به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر در بخاری ها بگنجانند.
آنچه ما نمی دانیم محققین گفتند که هزینه های تخمینی سوختگی ناشی از آب گرم فقط صورتحساب مراقبت های بهداشتی فوری بیمارستان ها را پوشش می دهد و هزینه های مراقبت های بعدی مانند توانبخشی، داروها و درمان عفونت را شامل نمی شود. همچنین هزینه‌های اجتماعی کمتر ملموس مرتبط با سوختگی‌ها، مانند از دست دادن بهره‌وری، درد و رنج را در نظر نمی‌گیرد.
پس زمینه کلیدی پوسته پوسته صدماتی است که در اثر تماس با مایع یا بخار بسیار داغ ایجاد می شود. آنها می توانند بسیار جدی، حتی تهدید کننده زندگی باشند، و افرادی که سوخته اند نیز در برابر سایر مسائل مانند عفونت، کم آبی بدن و شوک آسیب پذیر هستند. طبق گفته کمیسیون ایمنی حفاظت از مصرف کننده، بیشتر بزرگسالان تنها پس از دو ثانیه قرار گرفتن در معرض آب 150 درجه، دچار سوختگی درجه سه می شوند. قرار گرفتن در معرض آب در دماهای پایین‌تر همچنان می‌تواند باعث سوختگی‌های جدی در مدت زمان نسبتاً کوتاهی شود و آژانس می‌گوید سوختگی پس از شش ثانیه قرار گرفتن در معرض آب 140 درجه، قرار گرفتن 30 ثانیه در معرض آب 130 درجه و پنج دقیقه رخ می‌دهد. قرار گرفتن در معرض آب 120 درجه این سازمان افزود: اکثر جراحات و مرگ و میر ناشی از آبگرفتگی در افراد مسن و کودکان زیر پنج سال است.
Tangentمحققان گفتند که ایالات متحده در اجرای «استراتژی‌های پیشگیری ارزان و مؤثر» برای جلوگیری از سوختن آب لوله کشی از سایر کشورها عقب است. اگرچه تلاش‌هایی برای مبارزه با این مشکل در ایالات متحده انجام شده است – مانند الزامات هشدار زبانی آب گرم، تولیدکنندگان داوطلبانه استاندارد دمایی از پیش تعیین شده 120 درجه را اتخاذ می‌کنند و تلاش‌هایی برای آموزش مردم انجام می‌دهند – محققان گفتند که جوش‌های آب لوله‌کشی همچنان یک “جدی” باقی مانده است. و بهداشت عمومی پرهزینه».
Big Number1 in 4. محققان گفتند که این تعداد سوختگی در ایالات متحده توسط آب لوله کشی ایجاد می شود.
مطالعه بیشتر ما از آب لوله کشی در سراسر ایالات متحده نمونه برداری کردیم – و آرسنیک، سرب و مواد شیمیایی سمی پیدا کردیم (گاردین)
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست رابرت هارت به دنبال رابرت هارت گزارشگر ارشد فوربس است که علم، فناوری و سلامت را با تمرکز مکرر بر هوش مصنوعی، فضا، داروهای کاهش وزن و فناوری های نوظهور پوشش می دهد. او در سال 2020 به فوربس پیوست و در لندن مستقر است. راب همه چیز را پوشش داده است، از مسابقه فضایی میلیاردرها، تأثیرات سلامتی واژگونی Roe v. Wade، شیوع بیماری های عفونی مانند Covid-19، Nipah و mpox و دشمنی Elon Musk با Sam Altman از OpenAI گرفته تا تغییر نام تجاری ماسک در توییتر، آینده GLP. -1 فیلم پرفروش مانند Ozempic، Wegovy و Mounjaro، سیستم‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT OpenAI و داستان‌های علمی واقعی الهام‌بخش مانند The Last of Us. راب قبل از پیوستن به فوربس، داده‌های بزرگ، فناوری، سیاست و اخلاق را به‌عنوان نویسنده ویژگی‌های یک نشریه تجارت قانونی پوشش می‌داد و به عنوان روزنامه‌نگار آزاد و تحلیلگر سیاست در پوشش قیمت‌گذاری دارو، بیگ فارما و هوش مصنوعی کار می‌کرد. او با مدرک کارشناسی ارشد در علوم طبیعی بیولوژیکی و تاریخ و فلسفه علم از کالج داونینگ، دانشگاه کمبریج فارغ التحصیل شد. راب هارت را برای دریافت جدیدترین داروهای چاقی و هوش مصنوعی، غواصی عمیق و تحقیقات اخلاقی در صنایع آینده و به‌روزرسانی‌های سرمایه‌گذاری‌های متعدد ایلان ماسک از جمله SpaceX، Neuralink و X دنبال کنید. با او در X@theroberthart یا ایمیل به rhart@forbes ارتباط برقرار کنید. .com “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط basahang