شیرآلات توکار

واشنگتن – 30 مارس: دبورا هرسمن، رئیس هیئت ملی ایمنی حمل و نقل،… [+] در 30 مارس 2011 در واشنگتن دی سی در کاپیتول هیل شهادت می دهد. جلسه استماع ایمنی موتورکوچ پس از آن برگزار شد که تصادفات اتوبوس اخیر بر نظارت بر اتوبوس ها و رانندگان اتوبوس تمرکز کرد. (اعتبار تصویر: Getty Images از طریق @daylife)

در 11 دسامبر 2012، سو بونهام در مرکز خانه اش در سیسونویل، WV ایستاد و فکر کرد که زمین او را خواهد بلعید. پرتابه ها در حال پرواز بودند در حالی که وسایل خانه او در حال جوشیدن و ذوب شدن بودند – پس از ترکیدن خط لوله انتقال گاز طبیعی و تکان دادن کل محله آنجا.
این زن سالخورده در حالی که روز دوشنبه آن روز وحشتناک را برای هیئت‌های مجلس سنای ایالات متحده و تنظیم‌کننده‌های دولت فدرال در چارلستون، WV توضیح داد، گفت: «فکر می‌کردم خانه‌ام و هر لحظه منفجر می‌شود. من داشتم خفه می‌شدم و فکر می‌کردم زنده زنده می‌سوزم.» در مجموع چهار خانه سوزانده شد اما کسی جان باخت.
نگرانی‌های فزاینده در مورد ایمنی خط لوله در کنار رونق گاز شیل رخ می‌دهد، که به عنوان نجات‌دهنده انرژی این کشور معرفی می‌شود – که حداقل یک قرن گاز طبیعی جدید به ایالات متحده می‌دهد. اما اگر گاز شیل که در سنگ‌ها جاسازی شده و یک مایل زیر زمین یافت می‌شود، به وعده خود برسد، به زیرساخت‌های توسعه‌یافته در محل نیاز دارد.
طبق گزارش هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، در حال حاضر 2.5 میلیون مایل از خطوط لوله گاز طبیعی موجود در ایالات متحده وجود دارد. نیمی از آن قبل از سال 1970 نصب شده است، به این معنی که استانداردهایی که آنها بر اساس آنها ساخته شده اند به اندازه خطوط اخیر ساخته شده سختگیرانه نیستند. با توجه به اینکه انتظار می رود سهم گاز طبیعی مورد استفاده برای سوخت نیروگاه ها همچنان در حال افزایش باشد، تولیدکنندگان گاز می گویند که بین 29000 تا 62000 مایل خط لوله جدید طی 25 سال آینده مورد نیاز است.
چگونه سیاست گذاران می توانند نیاز به ایمنی را با تلاش برای تطبیق با افزایش مورد انتظار در گاز شیل هماهنگ کنند؟ دبورا هرسمن، رئیس هیئت ایمنی، در جلسه استماع می‌گوید، سن خطوط زیرزمینی اهمیت کمتری نسبت به نگهداری کافی دارد. قانون فعلی مستلزم این است که خطوط لوله هر هفت سال یکبار بازرسی شوند، اگرچه خطوط لوله که در نزدیکی مراکز جمعیتی قرار دارند نیاز به نظارت بیشتر دارند.
او در جلسه استماع کمیته بازرگانی سنای ایالات متحده که به ریاست سناتور جی راکفلر، D-WV برگزار شد، گفت: «اگر به اندازه کافی نگهداری و بازرسی شود، سن مشکلی نیست. در مورد فوران خط لوله در سیسونویل، هرسمن گفت که این یک خط قدیمی است که “خورده” شده است، یا 70 درصد ضخامت دیوار را از دست داده است. این خط متعلق به NiSource Gas Transmission است و توسط شرکت تابعه آن Columbia Gas Transmission اداره می شود.
انفجار در ویرجینیای غربی حدود دو سال پس از انفجاری در کالیفرنیای شمالی رخ داد. در آنجا یک خط لوله متعلق به PG&E Corp فوران کرد و نه نفر را کشت و 38 خانه را ویران کرد. در آن شرایط، هیئت ملی ایمنی حمل و نقل بیشتر تقصیرها را بر عهده این شرکت قرار داد و گفت که هیچ روشی برای شناسایی نقاط ضعف ساختاری در خط لوله خود ندارد. همچنین گفته شد که PG&E دریچه های قطع کننده ای ندارد که شدت انفجار را محدود کند.
به گفته اداره ایمنی خطوط لوله و مواد خطرناک، در مجموع، خطر حوادث خط لوله به طور پیوسته در حال کاهش است. علیرغم افزایش مصرف انرژی، حوادثی که منجر به مرگ یا جراحات شدید می شود، هر سه سال یکبار حدود 10 درصد کاهش می یابد. خطرات ناشی از نشت مایعات خطرناک در خطوط لوله که آسیب های زیست محیطی زیادی را به همراه دارد نیز تا 5 درصد در سال کاهش یافته است.
مدیر سینتیا کوارترمن می گوید آژانس مواد خطرناک 135 بازرس دارد. او می‌گوید: «ما از آن‌ها – اپراتورهای خط لوله – می‌خواهیم که «به سرعت» پاسخ دهند،» او می‌گوید که گاز کلمبیا به‌خاطر 60 دقیقه‌ای که برای خاموش کردن گاز در طول حادثه خط لوله سیسون‌ویل صرف شده بود مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.
کوارترمن به کمیته گفت: «وقتی اپراتورها هشداری در اتاق کنترل دارند، باید به مقامات هشدار دهند و فوراً آن را خاموش کنند، به خصوص اگر خط در حال کاهش فشار باشد. اگر فشار گاز کاهش یابد، نشانه واضحی از وقوع نشتی است.
برای این منظور، یک گروه ناظر دولتی استفاده از شیرهای خاموش کننده خودکار را توصیه می کند، برخلاف آنهایی که باید به صورت دستی استفاده شوند. سوزان فلمینگ، نویسنده گزارشی از سوی دفتر پاسخگویی عمومی، به پنل سنای ایالات متحده گفت که چنین اتوماسیونی می تواند خط سیسونویل را در عرض چند دقیقه قطع کند. او می افزاید، با این حال، هزینه این دستگاه ها می تواند بالا باشد و ممکن است در صورت هشدار اشتباه، گاز را خاموش کنند.
فلمینگ ادامه داد که صنعت اطلاعات ارزشمندی را که بتواند به ناظران دولتی کمک کند جمع آوری نمی کند. معیارهای مناسب مانند مدت زمانی که برای شناسایی یک مشکل و بستن شیر لازم است ضروری است. این در مورد استفاده از “درس های آموخته شده” برای کاهش عواقب قسمت های آینده است.
در مورد رویداد دسامبر 2012، NiSource می‌گوید که توانسته است حادثه را جدا کند و سایت را ایمن کند در حالی که «به طور فعال با مقامات ایالتی فدرال برای طراحی و اجرای یک طرح تضمین یکپارچگی کار می‌کند که بازگشت ایمن به خدمات و طولانی‌مدت را تضمین می‌کند. یکپارچگی اصطلاح خط.”
جیمی استاتون، مدیر اجرایی NiSource Gas Transmission Storage، در مقابل کمیته اضافه می کند که تیم پاسخگویی کلمبیا انتقال 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در حال انجام وظیفه هستند. او می‌گوید که تیم مهندسی کلمبیا کار تعمیر را تکمیل خواهد کرد تا خط بتواند به سرویس بازگردد، البته با فشار کمتری نسبت به قبل از حادثه – و با تأیید تنظیم‌کنندگان فدرال و ایالتی.
استاتون شهادت خود را با گفتن اینکه شرکت او به طور سیستماتیک زیرساخت های قدیمی خود را جایگزین می کند و توانایی خود را برای انجام تعمیرات و بازرسی های پیشرفته بدون وقفه در خدمات، گسترش می دهد، پایان داد. او می گوید که طی پنج سال آینده 2 میلیارد دلار در این برنامه سرمایه گذاری خواهد کرد.
صنعت خط لوله، به طور کلی، می گوید که بیشتر حوادثی که رخ می دهد، خارج از حوزه اختیارات اپراتور است. این گزارش می‌گوید که عواملی مانند “حفاری” بیشتر گزارش‌های حوادث را تشکیل می‌دهند در حالی که 10 درصد نتیجه خوردگی، ساخت و ساز یا بهره‌برداری از خطوط است.
با این حال، قانون ایمنی خط لوله در سال 2011 برای به حداقل رساندن تمام حوادث در نظر گرفته شده است. این اقدام پایه و اساس نیاز به استفاده از شیرهای خاموش کن کنترل از راه دور و خودکار را در خطوط لوله جدید ایجاد می کند. همچنین باید قبل از هر گونه حفاری به مقامات اطلاع داده شود. و اپراتورها را موظف می کند سوابق را تأیید کنند و حداکثر فشار عملیاتی خطوط را دوباره برقرار کنند و در عین حال جریمه اپراتورهایی را که چنین استانداردهایی را رعایت نمی کنند افزایش دهند.
راکفلر قبل از جلسه استماع به خبرنگاران گفت: «انتقال گاز طبیعی نسبتاً ایمن است، اما این مثل این است که بگوییم تا زمانی که هواپیمای شما سقوط کند، پرواز امن است.
حادثه خط لوله در Sissonville، WV فقط خانه Sue Bonham را تکان نداد. همچنین کل بخش گاز طبیعی را که باید با ناظران فدرال و ایالتی برای ایمن سازی زیرساخت ها و جلب اعتماد عمومی از نزدیک همکاری کند، متزلزل کرد. شکست در انجام این کار پیامدهای گسترده ای برای صنعتی که پل آمریکا به سوی استقلال انرژی در نظر گرفته می شود، خواهد داشت.
کن سیلورستاین از اواخر دهه 1990، من انرژی را پوشش می‌دهم، که با ظهور و سقوط انرون آغاز شد – ابتدا به عنوان یک نویسنده مجله قبل از تبدیل شدن به یک مقاله‌نویس و سردبیر. برای بیش از 12 سال، من ستون نویس فوربس بودم. تمرکز من از «اقتصاد انرژی قدیمی» به «اقتصاد انرژی سبز» تغییر کرده است. داستان‌های من، که جهان را پوشش می‌دهند، در ده‌ها نشریه و پخش منتشر شده و مورد استناد قرار گرفته‌اند. من همچنین سردبیر ائتلاف ملل جنگل های بارانی هستم که نماینده 65 کشور جنگل های بارانی در سراسر جهان است. کار من تحقیق و نوشتن در مورد این کشورها است و به آنها کمک می کنم تا به صفر خالص برسند تا به تعهدات پاریس خود عمل کنند. ویژگی های من و ستون های من برنده چندین جایزه ملی شده است. توییتر: @Ken_Silverstein. ایمیل: [email protected]”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط basahang.ir