سئو سایت

شاتر استاک

تاریخ تمایل به تکرار دارد، و به ویژه با بازاریابی دیجیتال، الگویی از اختلال وجود دارد.
پس از اینکه متوجه شدیم سازمان‌های B2B بیشترین ارزش را از کتاب‌های قدیمی بازاریابی دیجیتال دریافت نمی‌کنند، شرکت ما تصمیم گرفت چارچوب‌های بازاریابی دیجیتال را ایجاد کند. این چارچوب‌ها، که باید حداقل هر 12 تا 24 ماه یکبار بازدید شوند تا از مرتبط بودن اطمینان حاصل شود، راهنمایی برای کمک به آمادگی برای دوره‌های اختلال هستند.
ما وارد چهارمین چارچوب بازاریابی دیجیتال می‌شویم – اولین مورد در سال 2000 بود – و کارهایی وجود دارد که کسب‌وکار شما می‌تواند برای آماده شدن برای اختلال بعدی انجام دهد.

دیجیتال مارکتینگ 4.0 چیست؟
چارچوب قبلی شامل وب‌سایت‌ها، کمپین‌های ایمیل، تبلیغات دیجیتال، مدیریت اولیه رسانه‌های اجتماعی و انتشار اولیه وبلاگ است. این تنها بر افزایش بازدید از وب سایت ها تمرکز می کند، اما هیچ تمرکزی بر تبدیل سرنخ و صلاحیت سرب آنلاین مناسب ندارد. با این حال، این تکرار اخیر شامل موارد زیر است:

بازاریابی جهانی یکپارچه تر: بازاریابی ورودی و خروجی اکنون باید با هم ترکیب شوند. در مقایسه با تماس سرد، این “تماس گرم” را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، پس از خواندن یک مقاله وبلاگ در سایت شما، آن را با ایمیلی که محتوای معنادارتری را به اشتراک می گذارد، دنبال کنید.
پشته فناوری بازاریابی منسجم: هیچ ابزار نرم افزاری نمی تواند روز را نجات دهد. بازاریابی دیگر صرفاً جنبه خلاقانه ندارد. زیرساخت فناوری بازاریابی باید به درستی طراحی و یکپارچه شود. یک ابزار رسانه اجتماعی به تنهایی روز را نجات نخواهد داد و همچنین یک ابزار CRM دیگر راه حلی برای چالش نخواهد بود. پشته کامل خود را در نظر بگیرید و اینکه چگونه می تواند با هم کار کند.

نقش‌های بازاریابی در حال تحول: تحول دیجیتال دیگر محدود به CIO نیست. CMO شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد. CMO باید در مورد امکانات پیاده سازی اتوماسیون بازاریابی اطلاعات بیشتری داشته باشد تا نه تنها به اجرا در کتاب های بازاریابی کمک کند، بلکه همچنین برای کمک به CIOها برای اندازه گیری ROI کامل و انتها به انتها.

استراتژی بازاریابی Omnichannel: این شامل تجزیه و تحلیل عمیق و داده کاوی، مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. بازاریابی Omnichannel در ارتباط با برند و ارزش افزوده شما، تنوعی در رسانه ها به ارمغان می آورد. تمرکز فقط روی یک رسانه می تواند محدود کننده باشد، به خصوص اگر خریداران شما در آن کانال وجود نداشته باشند.
تمرکز بر بازاریابی مبتنی بر حساب (B2B): فروش مبتنی بر حساب باید بخشی یکپارچه از فرآیند بازاریابی دیجیتال شما باشد، حتی اگر یک B2B SaaS یا یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده مدرن (MSP) باشید. این تمایز کلیدی بین سازمان های B2C و B2B در سال 2017 و پس از آن خواهد بود.
درک آنچه باعث ایجاد اختلال می شود
زمانی که نه سال در یک شرکت Fortune 100 کار می کردم، قبل از اینکه برای رهبری تیم فعلی خود حرکت کنم، شیفته رفتار مشتری شدم. چه نوع پیشنهادات دیجیتالی بیشتر مشتریان را در زندگی دیجیتالی آنها درگیر می کند؟ من با نگاهی به برخی از مطالعات موردی محصولات، خدمات، ارتباطات و تجربیاتی که توسط مشتریان در طول دو دهه اول اینترنت پذیرفته شده بود، شروع کردم. در طی یک دوره هفت ساله کار بر روی کمپین‌های بازاریابی ورودی، چیزی که دریافتم یک الگوی تکرارشونده از سه رفتار بود که منجر به پذیرش تجربیات دیجیتال جدید شد که من آن را سه رفتار اصلی یک شبکه می‌نامم:

دسترسی داشته باشید
مصرف کنندگان به دنبال تعامل با محتوای دیجیتال و دسترسی به داده های دیجیتال در سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن هستند. هر پیشنهادی که این دسترسی را افزایش دهد فوق العاده قانع کننده است. به پیام‌های متنی در تلفن‌های همراه اولیه فکر کنید، که ارتباطات را با توانایی دریافت و ارسال پیام از هر کجا و در هر زمان متحول کرد.
نامزدی
هنگامی که مصرف کنندگان می توانند به این محتوا دسترسی داشته باشند، می خواهند با چیزی که متناسب با نیازهای آنها و حسی و تعاملی است درگیر شوند – از محبوبیت اولیه پورتال های وب تا گسترش ویدیوهای آنلاین تا واقعیت های مجازی نسل بعدی. تمایلات دیجیتالی آنها با عطش برای محتوا مشخص شده است. ضرب المثل قدیمی رسانه ای که می گوید «محتوا پادشاه است» درست است. شکی نیست که میل به تعامل با محتوا محرک اصلی رفتار مشتری است.
چگونه بازاریابی آنلاین انبوه را به تعامل یک به یک و مشارکت در برنامه های بازاریابی آنلاین خود تبدیل می کنید؟ چگونه می توانید منبع محتوای ارزشمند برای مشتری خود شوید؟ همیشه روی مراقبت از مشتری تمرکز کنید. در مکالمه آنلاین خود مشاور باشید. به دنبال این باشید که چالش تجاری یک مشتری بالقوه را بپرسید و عمیق تر به آن بروید و در کمپین های بازاریابی خود بسیار صادق باشید تا مطمئن شوید که به تدریج واجد شرایط می شوید.
سفارشی سازی
مصرف کنندگان به دنبال سفارشی کردن تجربیات خود با انتخاب و اصلاح طیف وسیعی از اطلاعات، محصولات و خدمات هستند. در یک نسل، مشتریان از داشتن تعداد انگشت شماری از گزینه های کانال تلویزیونی به دنیای دیجیتال با بیش از یک تریلیون صفحه وب تبدیل شده اند. آنها توسط شبکه های دیجیتال خود آموزش دیده اند که انتظار گزینه های بیشتری را برای انتخاب شخصی داشته باشند و آنها این را دوست دارند. از جریان‌های رادیویی شخصی‌شده پاندورا گرفته تا نوار جستجوی Google که عبارات جستجو را پیش‌بینی می‌کند، مشتریان به سمت تجربه‌های سفارشی‌سازی فزاینده جذب می‌شوند.
به طور خلاصه، چه یک تجارت B2B یا B2C باشید، ایجاد سفر خریدار هنگام ساخت موتور بازاریابی شما بسیار حیاتی است.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من واجد شرایط هستم؟ Saher Ghattas، افسر ارشد درآمد در Flawless Inbound، یک شرکت پیشرو بازاریابی ورودی است.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط basahang