قیمت نهایی X5 کرمان موتور مشخص شد

قیمت نهایی X5 کرمان موتور توسط این شرکت اعلام شد. قبل تر قیمت خام این محصول اعلام شده بود اما حالا پرداختی نهایی منتشر شده است.

کراس اوور جدید کرمان موتور که به نوعی جانشین جک S5 به حساب می آید در راه ورود به بازار است. قیمت نهایی X5 کرمان موتور ۱ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان اعلام شده است. قبل تر قیمت خام این کراس اوور بدون احتساب هزینه های جانبی، شماره گذاری و … یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان اعلام شده بود اما حالا پرداختی نهایی برای محصول جدید کرمانی ها مشخص شده است. KMC X5 قرار است جانشین جک S5 در سبد محصولات کرمان موتور باشد و باید دید آیا بازار مثل جک S5 از این خودرو هم استقبال می کند یا نه. ناگفته نماند که جک S5 پرفروش ترین کراس اوور مونتاژی بازار ایران بوده و فروش بسیار بالایی را در طول این سال ها داشته است.

قیمت نهایی X5 کرمان موتور مشخص شد

مشخصات X5 کرمان موتور

X5 کرمان موتور به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است و ارتقایی را نسبت به گذشته تجربه می کند. این پیشرانه ۱۸۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان را به چرخ های جلوی X5 کرمان موتور می رساند. با توجه به این اعداد و ارقام کراس اوور جدید کرمان موتور شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۱۰ ثانیه را در شرایط استاندارد دارد و می توان در حالت ایده آل، مصرف سوخت کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کند.

قیمت نهایی X5 کرمان موتور مشخص شد

از امکانات ایمنی این خودرو می توانیم به ۴ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کمک ترمز هیدرولیکی، سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور های پارک عقب، ایزو فیکس، کمربند های ایمنی ۳ نقطه، هشدار نبستن کمربند ها و هشدار در مواقع ترمز اضطراری اشاره کرد.

ویدیو معرفی X5

احتمالا به زودی اولین شرایط فروش X5 کرمان موتور را خواهیم داشت و فروش این خودرو در سامانه یکپارچه رقم می خورد. باید دید کراس اوور جدید کرمان موتور چه عملکردی در بازار مونتاژی های ایران ثبت می کند.

source

توسط