نویسندگان Spider-Man: No Way Home حذف سه شخصیت اصلی را از فیلمنامه آن تایید کردند

همانطور که به یاد دارید، قبل از اکران فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) شایعات و اخبار زیادی مبنی بر حضور کاراکترهای مختلف از فیلم‌های قبلی مرد عنکبوتی در آن وجود داشت.

یکی از این شایعات حضور سه شخصیت اصلی از فیلم‌های قبلی اسپایدرمن یعنی مری جین (با بازی کریستین دانست)، زن عمو می (سالی فیلد) و گوئن استیسی (اما استون) در فیلم No Way Home بود که در نهایت با تصمیم نویسندگان، کریس مک‌کنا واریک سامرز از فیلمنامه حذف شدند. نویسندگان احساس می‌کردند که تعداد شخصیت‌ها در فیلمنامه به خودی خود زیاد است و حضور شخصیت‌های بیشتر تنها باعث پیچیدگی داستان می‌شد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیوناز «گودزیلا» تا «بازی تاج و تخت»
۱۰ اژدها قدرتمند در قاب سینما و تلویزیون

نویسندگان در کتاب جدید مارول، یعنی MCU: The Reign of Marvel Studios این خبر را تایید کردند. در این کتاب همچنین آمده است:

سامرز و مک‌کنا در دوره‌های زمانی مختلف نسخه‌های متفاوتی از فیلمنامه را می‌نوشتند که شامل حضور اما استون در نقش گوئن استیسی، کریستین دانست در نقش مری جین و سالی فیلد در نقش زن عمو می می‌شد. اما در آخر به دلیل این که احساس می‌شد داستان به خودی خود کامل است و حضور سه شخصیت مذکور ضرورتی در آن ندارد، از فیلمنامه حذف شدند. تنها کاراکترهای زنی که حضور گسترده‌ای در فیلم داشتند، مریسا تومی در نقش زن عمو می و زندیا در نقش مری جین بود. در آن زمان فیلمنامه دائما در حال تغییر بود و هیچ کدام از بازیگران یک فیلمنامه ثابت و تمام شده را نداشتند.

فیلم Spider-Man: No Way Home

در همین مورد، اما استون قبل از اکران فیلم در گفت و گو با MTV News گفته بود: «من از این شایعات خبر دارم، اما خب نمی‌دانم باید درباره آن صحبت کنم یا خیر.» کریستین دانست نیز در همان زمان به شایعات اشاره کرده و به شوخی گفته بود که فیلمسازان هیچ‌گاه یک دختر پیر را به فیلم نمی‌آورند و گفته بود که در فیلم حضور ندارد.

در فیلم Spider-Man: No Way Home نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی، یعنی تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد از جهان‌های موازی باهم متحد شدند و طرفداران سرانجام این سه نفر را در یک قاب دیدند.


مطلب پیشنهادی:۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شدورود به ورطه فراموشی
۱۵ بازیگر که آینده شغلشان با یک نقش ویران شد


موجانگ این راز رو از ماینکرفت بازا مخفی کرده!

تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تاخیر می‌خورد - ویجیاتو

source

توسط