خانه موسیقی ایران برای اعضا خود که دارای بیمه تکمیلی هستند چکاپ کامل سلامت و تزریق واکسن آنفولانزا را رایگان انجام می دهد.

 

به گزارش خانه موسیقی ایران، بر اساس تفاهم نامه میان خانه موسیقی ایران و  مجموعه ی دکتر_ساینا (سایت و اپلیکشن ویزیت آنلاین و خدمات آزمایش در محل) چکاپ رایگان سلامت، تفسیر آزمایش و تزریق واکسن آنفولانزا برای اعضا خانه موسیقی که دارای بیمه تکمیلی هستند در محل خانه موسیقی انجام می شود. در صورتی که فردی دارای بیمه تکمیلی نیست هزینه انجام آزمایش با تخفیف خواهد بود.

همچنین بعداز آماده شدن نتیجه آزمایشات تمامی نتایج توسط پزشک به محل خانه موسیقی ارسال می شود و اعضا خانه موسیقی می توانند برای تفسیر نتیجه آزمایش وویزیت رایگان  درزمان توافق شده در محل خانه موسیقی حضور داشته باشند.

مزایای انجام این چکاپ عبارت است از:

۱. عدم پرداخت درصد فرانشیز
۲. هزینه ثبت نسخه رایگان
۳. هزینه نمونه گیری رایگان در منزل و یا خانه موسیقی
۴. انجام آزمایشات در آزمایشگاه های معتبر و گرید A

اعضا خانه موسیقی که خواستار انجام چکاپ هستند باید اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد، شماره تلفن همراه و نوع بیمه پایه و بیمه تکمیلی را به شماره واتس آپ ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال کنند تا در اسرع وقت برای انجام آزمایش ها با آنها تماس گرفته شود. لازم به ذکر است در روز آزمایش به همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

source

توسط basahang