فیلم The Bikeriders با بازی تام هاردی و آستین باتلر قرار است دیرتر از موعد مقرر به روی پرده سینماها بیاید.

فیلم The Bikeriders اثری تازه از استودیو New Regency به شمار می‌رود که برای اکران در ابتدای ماه دسامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما ادامه پیدا کردن اعتصابات بازیگران سبب شده تا این استودیو تصمیم بگیرد تا اکران این اثر سینمایی را به تأخیر بیندازد.

جف نیکولز وظیفه ساخت این اثر را در دست دارد و تام هاردی، آستین باتلر و جودی کامر نیز سه هنرپیشه برجسته و سرشناسی هستند که در آن هنرنمایی می‌کنند. این در حالی است که این استودیو تاریخ دقیق تازه‌ای را برای اکران این اثر تعیین نکرده است.

فیلم The Bikeriders
فیلم The Bikeriders

همچنان مذاکرات بین انجمن بازیگران و استودیوها برای پایان یافتن اعتصابات ادامه دارد ولی هنوز این مذاکرات به نتیجه نرسیده و به همین خاطر نیز باعث شده تا برخی از استودیوها تصمیم بگیرند تا اکران فیلم‌های خود را به تأخیر بیندازند تا بتوانند با حضور بازیگران فیلم‌هایشان، تبلیغات بهتری برای جذب مخاطبان انجام بدهند.

داستان فیلم The Bikeriders بر اساس کتابی از دنی لیون محصول سال ‍۱۹۶۸ ساخته شده و داستان گروهی از موتورسوران در سال ۱۹۶۵ میلادی در شیکاگو را دنبال می‌کند. علاوه بر تام هاردی، جودی کامر و آستین باتلر، دیگر بازیگران حاضر در این اثر شامل مایکل شنون، بوید هولدبروک و نورمن ریدوس می‌شود.

منبع: collider

source

توسط